سفارش تبلیغ
صبا ویژن

cabindeco

نظر

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده که کابینت سفید با چه رنگی هماهنگی و هارمونی دارد؟

آیا می خواهید دکوراسیون کابینت آشپزخانه را تغییر دهید؟

اگر جواب شما به سوال های بالا مثبت است پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

کابینت سفید یکی از انواع کابینت های آشپزخانه پرطرفدار است که در بیشتر اوقات در انتخاب های اول فرد جای دارد. همیشه انتخاب بهترین ترکیب رنگ کابینت سفید برای آشپزخانه ها سخت بوده و تصمیم بزرگی به حساب می آید.وقتی از ترکیب رنگ سفید با رنگ های دیگر صحبت می کنیم گزینه های زیادی متناسب با سلیقه و خواسته شما وجود دارد که شما را در انتخاب آن به تردید وا میدارد.

رنگ کابینت سفید با چه رنگی ست می شود؟

کابینت های سفید به دلیل زیبایی و قابلیت هماهنگی با سبک های گوناگونی که دارند مورد توجه بسیاری از افراد هستند. رنگ سفید با همه رنگ ها مطابقت دارد و به راحتی با لوازم آشپزخانه، جزیره و ... هماهنگ می شوند.

اگر در انتخاب ترکیب رنگ سفید دچار شک و تردید هستید بهتر است رنگ های خنثی مانند خاکستری و بژ را با سفید ترکیب کنید.انتخاب رنگ های گرم مانند نارنجی، قرمز و زرد فضای خانه شما را شاد و پر انرژی نشان می دهد و رنگ های سرد مانند آبی و سبز آرامش و راحتی را برای شما به ارمغان می آوردند.

این را بدانید که رنگ کابینت سفید برای آشپزخانه های کوچک و کم نور ، بهترین گزینه می باشد.

11 ایده جذاب ست کردن کابینت سفید با رنگ های مختلف

کابینت سفید به راحتی با رنگ های مختلف ست می شود که لازمه این، دانستن هماهنگی رنگ های مختلف با هم و میزان تاثیر رنگ ها در فضا می باشد.در ادامه رنگ هایی را معرفی می کنیم که در کنار کابینت سفید آشپزخانه ،محیط شما را زیبا و دلنشین نشان می دهد.

1- ترکیب رنگ کابینت سفید با چوب(قهوه ای)

ترکیب رنگ سفید با چوب برای سبک های مختلفی همچون مدرن و کلاسیک مناسب است و با ترکیب آن ها می توانید جلوه ای جذاب و شیک به فضای آشپزخانه خود ببخشید.این ترکیب فضای شما را مدرن تر و دلباز تر نشان می دهد.استفاده از رنگ های تیره چوب باعث تضاد رنگی بیشتری در آشپزخانه می شود و و برای آشپزخانه های بزرگ و پرنور مناسب است.از گلدان ها ، میز ناهار خوری یا کفپوش به رنگ قهوه ای استفاده کنید.

کابینت سفید قهوه ای مدرن

2- ترکیب رنگ کابینت سفید با خاکستری

اگر به طرح های مینیمالیستی علاقه دارید ترکیب خاکستری و سفید بهترین انتخاب برای آشپزخانه شما می باشد.تضادی که بین رنگ سفید و خاکستری وجود دارد جذابیت بصری زیادی به فضای شما می بخشد .اگر می خواهید ترکیب رنگی خنثی داشته باشید از خاکستری روشن استفاده کنید .

کابینت مدرن به رنگ خاکستری

3- ترکیب رنگ کابینت سفید با آبی

آبی یکی دیگر از ترکیب های فوق العاده با رنگ سفید است. رنگ آبی سرشار از آرامش و انرژی می باشد و احساس پاکیزگی و تمیزی را در اهالی منزل ایجاد می کند.اگر آشپزخانه پر نور و دلبازی دارید می توانید از آبی تیره استفاده کنید ولی اگر آشپزخانه کوچکی دارید رنگی آبی روشن را با سفید ترکیب کنید.

کابینت سفید آبی

6- ترکیب رنگ کابینت سفید با رنگ قرمز

اگر به فضایی غنی و پر رنگ علاقه دارید با ترکیب رنگ قرمز با سفید می توانید آشپزخانه ای شیک و پر انرژی داشته باشید.ترکیب رنگ قرمز که رنگ گرم و تندی است و اشتهای شما را تحریک می کند برای آشپزخانه های به سبک مدرن و کابینت هایگلاس مناسب است.

نکته مهم این است که در استفاده از رنگ قرمز زیاده روی نکنید زیرا خیلی زود شما را دلزده می کند.در صورتی که به اطلاعات بیشتری درمورد این محتوا نیاز دارید می توانید به مقاله ست کردن کابینت سفید در سایت دکوپازل سر بزنید.

کابینت سفید قرمز مدرن